Xmas Outfits

Har äntligen rensat färdigt min garderob, har hållt på i ett dygn nu. Ska inte säga att jag grejat konstant men ändå ;) Nu är jag i alla fall färdig och det känns något så fantastiskt! Jag har också provat lite olika outfits, försöker hitta något att ha på mig under juldagarna nu och nu tror jag att jag har bestämt mig för dessa två:   Xmas outfit 1
  Xmas outfit 2

Fast jag ska ha svarta leggings under, blir nog lite kallt annars ;) Ska också ha en kortare skinnjacka till! Nu ska jag ner och fika med mamsen, kanske ta lite av julgodiset jag gjorde igår =) MUMSIGT, i hope ;)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: astrid

snygging!:) vad skönt att du hittade något, båda två var verkligen superfina!

pussochkram

2009-12-24 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0