Dag med härlig start

Dagen började med en mysig, men kall, långpromenad med pappa runt om i staden traskandes i snödrivorna. Även fast jag frös som en hund så känns det som att min förkylning blivit mycket bättre, vilket låter väldigt konstigt. Om det känns lika bra imorgon ska jag gå och gymma, det va alltför längesedan! Har också vart och ätit på O'Learys med familjen idag och sen varit på kalas hos en familjekompis. En riktig familjedag helt enkelt!
Det känns något så otroligt skönt att det är söndag kväll och att man inte behöver tänka på vad klockan är eller vad som behöver packas inför skoldagen imorgon eftersom det inte är någon skola imorgon.
Hade på mig en ny tröja från BikBok idag som jag köpte i fredags som är korallfärgad. Köpte en likadan fast vit också, behövde lite tröjor kände jag. Har varit lite på stan och kollat på kläder idag också, jag fattar inte hur jag hinner med allt, och hittade en snygg luvtröja i vitt, rött och blått, på Gina Tricot, snygg men ändå mysig. Funderar på att gå ner och köpa den imorgon efter träningen.
Luvtröja från Gina TricotLuvtröja från Gina Tricot

Jo, nu när jag såg en bild på den igen så bestämde jag mig för att köpa den. Ska ta ett kort på mig i den imorgon så ni får så hur den ser ut på också.

Til' then,
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0