At last

Herregud va krångligt det ska va att fixa ny blogg då. Har suttit i över en timme och försökt hitta en 'valid' domän eftersom jag har haft ca. 5 olika bloggar fram tills idag som bara handlat om en sak: min resa till ett smalare jag. Nu är jag trött på det och har bestämt mig för att skriva om lite roligare saker, som att leva livet t ex. En liten presentation av mig själv skulle väl passa bra här då tycker jag.

Jag heter Sandra Frykman, som ni nog förstår pga mitt bloggnamn, just nu är jag 16 år gammal och bor i en liten håla kallad Trollhättan. Har bott här från att jag föddes till en ålder av 13, sen flyttade jag med familjen till Frankfurt, Tyskland i 3 år och har nu ganska nyss kommit tillbaka. Jag studerar för tillfället på Hvitfeldtska Gymnasiet i Göteborg och läser IB-linjen, pendlandet är odrägligt. Det är mitt liv i kort och gott men vad gillar jag att göra, jo det ska ja berätta. Jag älskar att baka, laga mat och liknande. Shoppa är också en favorit, om man bara hade en ekonomi utan dess ände. En myskväll med tjejerna är alltid härligt men säger absolut aldrig nej till en riktig storfest, något man saknar lite ifrån Tyskland måste jag säga.
Nu är klockan lite före ett och tröttheten börjar sätta in --> dags att sova! Jag lovar att jag ska skriva så ofta jag har möjligheten, skulle va kul att ha en blogg i mer än en vecka för en gångs skull!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0